Hooi Jo,

Voor het ogenblik heb ik geen concrete voorbeelden.
Ik gebruik die zoekfunctie bv als er fouten zijn in straatnamen, men kan dan al de huizen die al genummerd zijn in een keer selecteren en verbeteren. Maar dan wordt de straat zelf ook geselecteerd en als het een lange straat is liggen er soms delen van buiten het scherm. Hoe haalt men is de zoekopdracht die straten of ander zaken die die naam dragen er uit? Ik ben al gevallen tegen gekomen waar de gewenste zoekopdracht ook andere straten selekteerde en als die dan in de laag liggen maar buiten het scherm heeft men onverwachte resultaten. Ik weet de juiste naam niet meer maar bijvoorbeeld: Randstraat en Bosrandstraat, zelf met de case aan te vinken kreeg ik ze niet gescheiden.

Ook gans dat zoekscherm in Josm vind ik niet duidelijk. Zelf het basisvoorbeeld begrijp ik niet goed en de kleine hulp is heel summier. En nochtans heeft het mij al goed geholpen, maar het is altijd met vallen en opstaan.

Groetjes

Sus