Dat komt dus niet goed, er staan meestal nog niet eens huizen op die
plaatsen, dus huisnummers wil echt wel zeggen: eerst huizen tekenen, het
invullen van de nummers is dan pas kinderspel in 80% van de gevallen.

En al de fouten, de (postcode) grensproblemen die zo bovenkomen, het
gaat misschien niet aan lichtsnelheid, maar de kwaliteit van de data is
beter dan de bron omdat we de fouten niet mee overnemen (en die zijn er).

Een mass import is niet de juist manier imho.  Als je wil helpen om
huisnummers te mappen is het tekenen van individuele huizen wel een
serieuze.

Glenn

"Everything is going to be 200 OK."