Van: Marc Gemis [mailto:marc.ge...@gmail.com]
Verzonden: woensdag 7 oktober 2015 13:15
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Wandelknooppunten in Osmand.

Geen ervaring mee, je kan eventueel ook de on-line kaart "OpenWandelkaart (BE,NL)" activeren.

Bij voorkeur als "kaartbron" en de gewone kaart dan als "Underlay-kaart"

Je moet er dan wel rekening mee houden dat je data-abonnement gebruikt wordt.
mvg

Op de vraag van mapper ‘Schakkebroek’ om rwn knooppunten zichtbaar te maken kreeg hij volgend antwoord:

*wn_ref already supported as POI. I made some corrections and next nightly version will have icons for them. Search POI for "International hiking network node".