Tegenwoordig pas? Ik heb in de provincie Antwerpen nooit anders geweten dat
die nummers eraan hingen (maar als ik me goed herinner in een erg oud topic
daarover zou de rest van Vlaanderen daar niet aan meedoen?).

Wat betreft de planimetrische punten, was het probleem daar niet dat dat in
een database zit van het NGI en dat die dus niet vrij kan worden gekopieerd?
En dat je die punten dus in realiteit niet juist kan onderscheiden (het gaat
soms om de top van een kerktoren, of de ijzeren dingetjes die je in de grond
overal ziet eens je erop let dienden enkel voor lokale aanleg maar zijn geen
planimetrische punten van het NGI).

mvg,
Ben