Hoi,

Is hier iemand van de Westhoek? De duingebieden tussen Nieuwpoort en De
Panne hebben aandacht nodig! Ik vermoed dat de paden er vaak veranderen,
maar er zijn een heel aantal paden die heel duidelijk zijn op Wegenregister
én luchtfoto én Strava.
En af en toe nog een woonstraat die ontbreekt!

Nog steeds enorm veel werk met het opkuisen van de GR routes. Maar plezant
hoor, je komt door het ganse land. Nu eindelijk eens met JOSM echt aan de
slag gegaan. Actieve lagen: GRB, AGIV, Wegenregister [1][2], Strava,
GPS-sporen en de GPX van een tracé.
En dan daarnaast nog een scherm om de te onderzoeken punten bij te houden
in een umap [3].

Een overzicht van de GR-routes en hun stand van zaken staat op de wiki [4].
De meeste Vlaamse hoofdroutes zijn nagekeken, aan de Streek-GR's ben ik nog
niet durven beginnen.

[1]: alle wegen,
https://api.mapbox.com/styles/v1/joostschouppe/cir6gwq2p0016cjlyx6e1b1cc/tiles/256/{z}/{x}/{y}?access_token=pk.eyJ1Ijoiam9vc3RzY2hvdXBwZSIsImEiOiJjaWh2djF1c2owMmJrdDNtMWV2c2Rld3QwIn0.9zXJJWZ4rOcspyFIdEC3Rw
[2]: enkel wat ontbreekt in OSM,
https://api.mapbox.com/styles/v1/joostschouppe/cirqcpmll003hh0ncb2wuv882/tiles/256/{z}/{x}/{y}?access_token=pk.eyJ1Ijoiam9vc3RzY2hvdXBwZSIsImEiOiJjaWh2djF1c2owMmJrdDNtMWV2c2Rld3QwIn0.9zXJJWZ4rOcspyFIdEC3Rw
[3]:
http://umap.openstreetmap.fr/nl/map/gr-5a-noord-vergelijking_97567#13/51.1172/2.6872
[4]:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Belgium/Walking_Routes#GR_footpaths