Van: Philippe Casteleyn [mailto:philippecastel...@hotmail.com]
Verzonden: zaterdag 3 december 2016 22:11
Aan: talk-be@openstreetmap.org
Onderwerp: [OSM-talk-be] OSM AND - hulp gevraagd

Die x y z moest dus door 0 1 en 2 vervangen worden.

Na wat miserie met spaties en slashkes is het gelukt.

https://www.flickr.com/photos/143037730@N02/shares/8B3Y28

In Locus heb ik het wel niet gevonden waar zo een url zou moeten.

Kan ik zelf gratis een Meetup bij mij organiseren ?  Vroeger moest je
daarvoor betalen.  Ik heb met de handleiding van Guy mijn kennis van Osmand
met mijn nieuwe kennis opgefrist.  Het blijft vingeren tot ik vind wat ik
nodig heb, zolang ik de app niet begrijp.

Ik heb er veel vragen over en ik vermoed dat ik dikwijls een nee zal
krijgen.

Het zou dus ook op mijn horloge moeten werken.  Dat zal niet meer voor
vanavond zijn.

Ik heb de Osmand  map van 1 december, maar nog altijd staan de AEDs van
Mechelen er niet op.  Reddingsboeien kan je al helemaal niet vinden.

Poi presets zijn er ook al nauwelijks.

Ph Casteleyn
Dahliastraat 16
2800 Mechelen