On 26-12-16 14:12, Philippe Casteleyn wrote:

> Het is nuttiger die tag in te vullen bij fietsstallingen en fietspaden.
>  Aan de kathedraal in Mechelen bijvoorbeeld is er een fietsstalling waar
> je op de tast uw sleutel in uw fietsslot moet steken.
> En dan vergeet ik nog de zebrapaden, allemaal nuttige dingen.

Het zou leuk zijn dat die dan ook werkelijk branden, en dat doen ze niet
altijd hier, sinds een paar jaar worden er 's nachts, voornamelijk op
snelwegen de lichten uitgedaan behalve aan op/afritten.

Dus lit=yes wil niet zeggen dat ze branden wanneer je het verwacht.  In
die zin vind ik lit niet zo een bruikbare tag.  Tijdsindicaties erbij
zou al heel wat goed maken en/of concepten zoals schemerschakeling etc.

Glenn