Dag allen,

Op 17-18/02 vindt de Volvo Trucks Hackathon Challenge plaats.

Bedoeling is om de kost voor transport tussen punt A en punt B in kaart te
brengen en vervolgens innovatieve oplossingen te vinden om deze kost te
reduceren.
Uiteraard zal onze eigen Volvo Trucks telematics data ter beschikking zijn,
maar ook data van andere providers.
De verschillende providers vindt u op
www.volvotruckshackathonchallenge.be<http://www.volvotruckshackathonchallenge.be>.

Uiteraard willen we de deelnemers ook aansporen om OSM te gebruiken.

Hiervoor zoek ik nog een persoon om OSM voor te stellen en aanwezig te zijn als
coach :

*         Gedurende 4min tijdens het opening event (17/02 10-11u)

o   Hoe de data kan worden binnen gehaald?

o   Welke data er aanwezig is?

o   Wat OSM juist is/doet ?

o   ...

*         Aanwezig te zijn als coach (17/02 12-16u en eventueel 18/02 9-12u) om
vragen ivm OSM te beantwoorden.

Uiteraard drinks en foods zijn voorzien.

Ik zoek ook nog steeds slimme koppen om deel te nemen aan de hackathon, dus
hierbij ook nog eens hiervoor een uitnodiging.
Inschrijven kan op : https://s.chkmkt.com/?e=72672&d=e&h=802C1FDF96C091D&l=en
In bijlage vindt u ook nog even onze flyer. Twijfel zeker niet om deze te
sharen.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Pieter

This email message and any attachments may contain confidential information and
may be privileged. If you are not the intended recipient or otherwise not
authorized to receive this message, you are prohibited to use, copy, disclose
or take any action based on this email or any information contained herein. If
you are not the intended recipient, please advise the sender immediately by
replying to this email and permanently delete this message and any attachments
from your system.