Van: Marc Gemis [mailto:marc.ge...@gmail.com]
Verzonden: zondag 19 februari 2017 19:00
Aan: Jakka; OpenStreetMap Belgium; Guy Vanvuchelen
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] heiligenbeelden

Mijn tagging ging ervan uit dat het een beeld was zoals op
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Christus_beeld_voor_Sint-Pieterskerk_Rumst.jpg

Wat Jakka schreef gaat over andere objecten

En  om zijn lijst nog aan te vullen is er ook nog

historic=wayside_chapel
historic=tree_shrine

volgens https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Historical_Objects/Map_Properties

die laatste zou beter als natural=tree + historic=wayside_shrine getagged
worden volgens https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:historic%3Dtree_shrine

m.