Dag Seppe,

Bedank je collega's ook voor de communicatie. Ze hebben het misschien niet
helemaal juist en OSM is idd geen app (haha) maar het concept is dan ook
niet altijd eenvoudig uit te leggen... :)

Voor een app verwijs je best naar OSMAND of maps.me. Die app onder de link
is niet echt nuttig... het is ook niet toegelaten om zomaar de naam
OpenStreetMap te gebruiken als naam voor een app.

Anyway, meestal worden we niet eens vermeld dus ik bekijk het eerder
positief ;)

Cheers,

Ben