Hoi Glenn,
Het ging over een ander soort traag, denk ik toch.

Maar over traag renderen: tuurlijk moet een app vectorkaarten aanbieden.
Maar vergelijk eens met maps.me. Ook vectorkaarten, maar véél smoother. En
er is ook nog de strategie van Backcountry Navigator: vectorkaart
downloaden, en lokaal tiles draaien.