On Sun, Apr 30, 2017 at 04:33:23PM +0200, Guy Vanvuchelen wrote:
> Als je de Voorkeuzen (presets) - Traffic_signs_BE gebruikt dan wordt voor
> het verkeersbord BE:F99c; access=destination ingevuld. Dat lijkt me fout.
> Access= Agricultural lijkt me juister want op sommige van die wegen staat er
> 'onverwacht' een tractor-sluis!
>
> In het verkeersreglement staat:
>
> Het begin van de wegen voorbehouden voor landbouwvoertuigen, voetgangers,
> fietsers, ruiters en bestuurders van speed pedelecs, wordt aangeduid met het
> verkeersbord F99c en het einde met het verkeersbord F101c.

In het zelfde artikel staat daarvoor:
Buiten de categorieën van weggebruikers waarvan het symbool is
weergegeven op de verkeersborden die bij de toegang geplaatst
zijn, mogen deze wegen slechts gevolgd worden door volgende
categorieën van weggebruikers :

a) voertuigen van en naar de aanliggende percelen;

Waar je "vehicle=destination" van kan maken, of gewoon
access=destination

Volgens deze pagina:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:agricultural
lijkt access=agricultural te slagen op het doel om daar te zijn,
niet het type van voertuig, en lijkt dus niet overeen te komen
met het bord.

Kurt