Hooi,

Die underscore geeft ook problemen in de housenumbers, onze crab import
tool "http://wiki.openstreetmap.org/wiki/AGIV_CRAB_Import"; geeft die
adressen terug als fout zijnde, wat vervelend is wanneer men een straat wil
afwerken.
OSMAND erkent die adressen niet, ook vervelend.
De validator van Bpost neemt ze wel aan, maar vervangt de underscore door
een slash.

Sus