Ik meen me te herinneren dat bv. de brandweer van de zone Taxandria
geïnteresseerd was om deze hectometer paaltjes te zien in OSM data.
Vermoedelijk om te kunnen navigeren naar zo'n paaltje nadat iemand bij
een noodoproep gemeld heeft dat er een ongeval is gebeurd bij
hectometer paal X.

Aangezien het om fysieke objecten gaat, zie ik geen reden waarom ze
niet in OSM kunnen komen. In Frankrijk zijn ze al aan zo'n import
begonnen.
Natuurlijk kan je alles in afzonderlijke databanken stoppen. Maar dan
kunnen we net zo goed ophouden met adressen te importeren, dan
verwijzen we de mensen toch gewoon naar AIV, niet ?

m.