Met deze query hou je enkel de gevallen over die nu geen weg meer zijn
(geen highway tag):

https://overpass-turbo.eu/s/wAi

In principe zouden deze dus niet ingetekend mogen zijn, al is het op deze
manier natuurlijk wel veel minder fout dan die in Dendermonde. Maar ik heb
de indruk dat er niemand van wakker ligt?