Voor mij lijkt Joost's vraag relevant aangezien Brussel misschien wel
een grote stad is naar Belgische normen, maar klein is in vergelijking
met Londen, Parijs of Madrid.

Verder is een plaats met 5000 inwoners misschien niet relevant in
Vlaanderen, maar in een gebied met lage bevolkingsdichtheid (Ik denk
bv. aan Zweden of Wales) wel. Dit is een probleem dat ze bij de
default kaartstijl op osm.org ook nog niet hebben kunnen oplossen.

m.