Benvingut Mateu,

pots traduir allò que més t'agradi o servei [1] que usis més. El JOSM,
Potlach, iD editor i MapOSMatic ja estàn traduits, o gairebé. Potser
d'altres?

Podem treballar en la pàgina de "features" del wiki [2] . També cal revisar
la pàgina de frases especials del nominatim [3], que els plurals no estan
ben fets, no gens díficil fer-ho. Només cal temps. En general recullo tota
la informació relacionada amb la llengua catalana aquí [4]. Si coneixes cap
recull sobre toponímia a les Illes o el Pallers, sisplau, afegeix-ho.

Estem treballant en trobar una forma àgil de revisar i millorar la qualitat
de les dades.

Salut... i mapes!!!

Joan Montané

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/List_of_OSM_based_Services