Jo tenc per costum no dibuixar res mai no que no hagi comprovat a camp.
Fins i tot els plànols municipals i cadastrals tenen alguns errors de
nomenclatura. També així es pot confirmar si són carrers d'un sol sentit o
dos, si són per a vianants, "living streets"... I pel que fa als camins
rurals, moltes vegades són d'accés privat (almenys a Mallorca n'hi ha
molts, però també a la península), i no m'agrada que l'OSM reflecteixi com
a accessible un camí que no ho és. Per això que molt de compte a l'hora de
dibuixar "a sac"

Salut
Mateu Vic

El 15 de juliol de 2013 19.19, Joan Montané <j...@montane.cat> ha escrit:

> Reenvia a la llista que no l'havia afegit
>
> Joan Montané
>
> Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.

Esperanto, internacia lingve neútrala lingvo