Sense saber de quins camins parles crec que aquests tracks requereixen com
a mínim un paràmetre més , el tracktype= grade1, 2 o 3 , en funció de la
importància del camí en concret
I si els coneixes el poder afegir superfície , MTB o smoothness seria
fan-tàs-tic.

Dit això road és per a carreteres desconegudes amb errors, més que per a
sense referència.Quan ens trobem amb un camí o via incorrectes jo afegiria
el tag FIXME, el qual permet ser trobat per cercadors de bugs, etc. sense
que desapareguin de cap aplicatiu.

El que jo m'he trobat sempre és una combinació de B i A: es parla amb
l'usuari, es "negocia" i seguidament es canvia, més encara si queda clar
que tu tens més coneixement sobre la zona que ell, cas en el sembla que ens
trobem.Si li envies un missatge encara no que miri la web ell rebrà una
notificació, per la qual cosa es donarà per enterat.

Sobre el segon tema crec que hem de ser curosos amb el que mapegem (i no ho
estic dient per tu).Una cosa és que el camí sigui apte per bicicletes
(bicycle=yes) i una altra és que sigui una via verda o carril bici
designats per a bicicletes i amb senyals que així ho demanen
(bicycle=designated)

Queda lleig designar coses que en la realitat...no existeixen, per molt que
ens agradi a nosaltres.

Què en penseu?
Salut i mapes
yopaseopor