Hola!
Jo sóc un amateur, peò m'interessa el tema i voto pel 5 d'abril i per llefià
que em queda més a prop, encara que em puc desplaçar sense problema.
Enric

Le Dimanche 23 février 2014 12h31, "ferm...@gmx.net" <ferm...@gmx.net> a écrit :

Hola a tots els de la llista!

Jo ho tinc complicat per venir. El 5 impossible, i el 12 seria només al matí,
de totes maneres endavant amb la trobada i segur que ja en farem més. Pel què
fa al lloc m'adaptaré allà on es faci.

Penso que estaria bé fer alguns tallers pels que som més neòfits en el
OpenStreetMap per veure com es fan algunes coses que no coneixem. Jo per
exemple no acabo de veure com funciona el tema de posar la numeració dels
carrers, o les prohibicions per girar, cedir el pas, stops,... També penso que
seria interessant una formació sobre les relacions, veig que es fan servir per
moltes coses però no acabo de saber com va del tot.

Ja que hi estem posats, llenço una pregunta: L'eina més utilitzada és el JOSM?
A mi em va molt bé, però segons quina utilitzis la formació serà diferent
suposo.

Fermí