Bones a tots!

els alemanys ho tenen clar [1] (buscar Schule) fan servir amenity=academy i
> diuen que és un estàndard de facto.

Segons Taginfo només s'ha utilitzat 24 vegades[1]...

Pel que he vist, OSM no fila tan prim encara.Jo ho faria com a amenity, ja

+1

No seria mala idea plantejar la proposició d'incloure aquest tag? (

Mirant a Taginfo, veig que amenity=languages_school només ha estat
utilitzat una vegada, en canvi, *amenity=language_school* ja s'ha utilitzat
49 vegades[2] :)
No n'he trobat cap proposta a mig fer a <<Proposed Features>> :(

> Però com diu en yo paseopor no estaria de més preguntar-ho i proposar
> alguna cosa a [tagging]

Doncs estaria bé...
Jo estic per allà, ja recolzaré la proposta.
Salut!

[1] http://taginfo.openstreetmap.org/search?q=amenity%3Dacademy
[2] http://taginfo.openstreetmap.org/search?q=language_school#values
--