Un altre cop serà.
Que hem de portar i com ho organitzem. Crec que tot i que es faci alguna
cosa pública amb l'ajuntament de Gualba, abans hauriem d'aprofitar per fer
una reunió entre tots abans. També podriem aprofitar per concretar alguns
temes com els de classificació de highway i relacions i rutes de transport
públic.

Obro apartats per proposar hores i altres temes a la wiki de la trobada:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Trobades

PD: Konfrare, jo agafaré el cotxe. Si vols quedem en algun punt.

El dia 16 març de 2014 18.25, Hector <marmita...@telefonica.net> ha escrit:

> [...]
> la celabració d'una caminada infantil pel terme municipal, així que el dia
> abans ens tocarà, a mi i als meus col·laboradors, treballar per mirar que
> tot rutlli d'allò més be.
> Ho sento de veritat. És la segona vegada que ho tins a tocar i a darrera
> hora em tinc que desdir.
> Esoero que a la tercera sigui la vençuda.
> Que us vagi be i aprofiteu la trobada.
> Jo hauré d'esoerar a una altra per mirar d'aprendre quelcom.
> Salut.
>
> Héctor
>

> El dia 8 març de 2014 12.35, Konfrare Albert <

>>> https://maps.google.com/maps?q=passeig+del+montseny+60,+
>>> gualba&hl=ca&ll=41.732582,2.502367&spn=0.001075,0.001725&
>>> sll=41.730242,2.504717&sspn=0.00215,0.003449&hnear=Passeig+
>>> del+Montseny,+Gualba,+Barcelona,+Espanya&t=m&z=19&
>>> layer=c&cbll=41.73268,2.502395&panoid=HRQeGDLacUdmXE2AbXTk0g&cbp=12,

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>