Gràcies Jaume,

Encara que una mica més al nord, em sembla fantàstic que a Sarrià de Ter
ens acullin així ;)
Jo si cal votar, també aporto el meu +1.

Molt bé les idees d'ordre del dia. Qui aporti una tema tractar, potser
podria afegir el temps que creu que cal dedicar-li. Així ens organitzem
poder tocar-ho tot.
Un dels punts que vull comentar -i que apunto a continuació- pot tractar-se
amb 5-10 minuts, per exemple.

He vist que a l'ordre del dia hi diu confecció d'un mapa d'Espanya més
reduït per l'OsmAnd. Ara mateix amb la col·laboració de Softcatalà tenim
això: http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mapes_en_catal%C3%A0
Els fitxers per l'OsmAnd són aquí: http://gent.softcatala.org/albert/mapa/
Penso que el que podria fer-se són mapes com aquest per diferents
aplicacions i dispositius, com per exemple Garmin.
A aquests mapes els falta canviar el name per name:ca

Salut!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí