Un pont és un pont i un túnel és un túnel.Poden existir les dues coses o
només una d'elles.Per dilucidar-ho preguntes possibles:

-L'autovia fa servir talussos per arribar a l'açada necessària? a banda del
canal passa alguna cosa més per sota?

-El canal està a l'aire lliure? No està tapat? Continua més enllà?

Respecte als possibles layers, per mi túnel és -1 i pont "primary" és 1 .

Salut i mapes
yopaseopor