Si vols tema presets/estils jo puc assistir el dimarts 27 i explicar una
mica tant els estàndards com els personalitzables.
això sí, per distància m'és impossible arribar abans de les 17:15/30 (surto
de l'escola a les 16:30 des de Vilanova i la Geltrú, després el que trigui
en fer-me l'Ordal ;)

yopaseopor
Salut i mapes