Us explico: hi ha un estudiant d'informàtica que "va decidir" que això del
procés el "cansava" i per desdramatitzar va fer una extensió de chrome que
substitueix tot tipus de paraules relacionades amb Catalunya i el procés.
http://tecnologia.elpais.com/tecnologia/2013/12/20/actualidad/1387531653_497320.html

Ara bé...em pregunto què passaria si algú català fes el mateix però amb
qualsevol cosa que portés la "Marca España"

Així que el troll aquest es deu haver divertit copiant el que li deia el
seu navegador a la wiki.
Salut mapes i democràcia