Doncs de moment el número total encara no ho sabem del cert, la cosa es
troba entre 10 i 20. Es farà presentació d'OSM, introducció a l'edició i es
farà èmfasi en l'edició a peu de carrer amb apps com Vespucci, així com
determinades etiquetes a destacar com tractype o smoothness, etc.
Si tens alguns arxius EXIF del Mapillary guardats, anirien bé. Els hi anava
a passar a l'Albert però un cop pujats al servidor, no tinc ni faba de com
decarregar-ho. Depèn com faig una escapada demà per fer-ne de nous.

El dia 7 octubre de 2014 23:25, yo paseopor <yopaseo...@gmail.com> ha
escrit: