El 27/10/14 22:20, en/na Carlos Sánchez ha escrit:
> La meva idea no es per a tant aviat. Pensava de cara a la primavera.
> Crec que el tema organitzatiu dona per bastant de temps fins llavors.
> Si esteu d'acord amb la idea puc muntar una wiki per anar organitzant
> temes i escollit data i llocs. S'ha de tenir un responsable com a
> mínim per lloc.

Entesos, et deixem crear la pàgina de wiki, i anirem afegint
informacions locals, i comunicant sobre el tema.

Els gironins, ja teniu alguna idea de mapeig? Estaríeu oberts a un acte
conjunt amb nosaltres rossellonesos?

--
Felip

Com més coses hagis pensat, més probabilitats tens de pensar-ne
d'altres.
    -+- Manuel de Pedrolo -+-