Hola,

gràcies per les respostes i pel totxo!!! Ara en segueix un altre de totxo...

La meva idea és engegar-ho com abans millor, de fet estic pensant en el dimecres 12 d'aquest mes, m'explico: Com que el què conec és el món universitari sé que aquesta setmana han acabat els parcials, i per tant és la setmana que la meva possible "clientela" té més "temps lliure". I els dimecres moltes escoles de la UPC fan una hora de descans al matí i una a la tarda.

A partir del què heu dit, proposaria fer un tret de sortida, per exemple el 12 pels motius abans esmentats. L'inLab FIB (el laboratori de càlcul de la Facultat d'informàtica de Barcelona) ens cedeix una aula nova amb macs de noséquantes polzades per tot un dimecres de 11:00 a 21:00. I utilitzar recursos i contactes de la UPC per fer-ne difusió, premsa, etc. El CCD (Centre de cooperació i desenvolupament) s'ofereix per les tasques que els demanem, jo proposaria difusió, que contactin amb metges sense fronteres i amb enginyers sense fronteres, potser també amb els col·legis d'enginyers i enginyers tècnics. La meva idea de dimecres és fer sessions de manera continua, per exemple de 12 a 14, de 15 a 17, de 17 a 19 i de 19 a 21, 1/2 horeta per explicar i la resta de treball i passades les 2 hores canvi de persones.

I a partir d'això anar fent més jornades, per exemple, el dia 20 a la Palma sessió de per ajudar al HOT, el 25 a Terrassa (podria buscar lloc dins la UPC o al centre excursionista o a algun lloc de l'ajuntament) al desembre al Setem (que suposo també ens ajudarien), segur que a Girona, Vilanova, el Vendrell, Tarragona, l'Empordà... també trobem algun lloc. Una mica anar fent alguna cosa, mica a mica sense pausa. Tenim encara sense utilitzar els nois de TV3 de, l'Espai Internet, que van venir a la palma, que els podríem avisar, etc...

Responc coses que heu anat dient.

Potser podem posar-nos en contacte amb algú de metges sense fronteres a
Catalunya per tal de mobilitzar més gent.

Jo els demanaria al CCD que ens passin i ens presentin amb gent de MSF

    També haig de dir que mapant per l'ébola em trobava amb uns
    tinglados impressionants d'edificis a Libèria, i per fer-ho més
    fàcil a la gent vaig acabar mapant a Camerún (que no té a veure amb
    l'ébola).

Jo és un dels problemes que tinc, hi ha uns tinglados que no sé què és què, per això vull involucrar el CCD i ESF per què ells hi han anat (a muntar pous, plaques solar, arranjar edificies, etc.) i hi poden ajudar

    A les xerrades que l'Àlex Hinojo va fer sobre la Viquipèdia a la
    Palma em va sobtar que abans d'explicar res de la Viquipèdia va
    començar a editar-la... Potser per explicar OSM que la gent comenci
    a practicar amb HOT pot ser molt útil ja que les tasques són molt
    de passada col·laboren amb una bona causa.

+1 Molt bona manera!!

    En aquest cas em ve una pregunta al cap que no sé si algú sap
    respondre. Pel que sembla la Viquipèdia té un límit de 6 altes
    d'usuari des d'una mateixa IP per hora. Algú sap si hi ha alguna
    limitació d'aquest estil a OSM?

Abans hi havia límits, però crec recordar que els van acabar traient, per què qualsevol taller sempre tenia problemes.

    Per cert, <enveja sana>he vist que a Colòmbia tenen el seu propi
    gestor de tasques: http://tareas.openstreetmap.co/<enveja sana>.
    Seria viable fer quelcom semblant als Països Catalans? Podria ser
    molt útil no només per millorar zones pobres de dades, sinó també
    per tasques lingüístiques (afegir els name:ca, corregir etiquetes en
    castellà, etc), suposo que en aquest cas ens caldria un servidor per
    poder allotjar-hi el gestor de tasques.

+1 puc muntar-ho sense problemes. Felip: jo tinc un servidor gairebé sense us, ja amb prostgreSQL i PostGIS, el puc allotjar allà, solament cal fer un CNAME al DNS de openstreetmap.cat cap al servidor. Si ho vols allotjar tu, també perfecte!!

    Si voleu podem aprofitar algun dels espais de reunió de la Konfraria
    per madurar el tema (el proper és el 20 de novembre) i si ho
    preferiu pot engegar-se el tema via wiki.
    Ja estem trigant en fer alguna acció de suport a HOT ;)

Si!! Muntem un calendari d'actuacions i en fem difusió.

Salut!