Les relacions són la manera de no incloure informació duplicada ni
redundant.
Els barris (fins allà on sé) estan delimitats per carrers que formen una
àrea. Fer-los servir per marcar els límits del barri és d'allò més lògic,
penso jo.
El fet de dibuixar polígons pel damunt dels carrers crea camins totalment
sobreposats, i això acaba donant problemes, per exemple an afegir
informació com ara passos de vianants.
El dia 22/12/2014 17:53, "Carlos Sánchez" <erielk...@gmail.com> va escriure: