Bona Xevi!

El dia 31 desembre de 2014, 15:53, Xavier Barnada <xbarn...@gmail.com> ha
escrit:

> Hola,
>
> Ja tinc una aproximacio a el que faria falta fent servir overpass
> <osm-script output="json">
> <query type="relation">
>   <has-kv k="admin_level" v="7"/>

Aquí només obtenim informació de les comarques. Perquè no filtrem per les
relacions que tenen l'etiqueta wikipedia=ca:*? (he vist que dona algun fals
positiu, però). Per exemple, l'ID de la relació d'un riu o una autopista
també és interessant tenir-la a Wikidata.

>   <has-kv k="is_in:region" v="Catalunya"/>
>   <bbox-query s="40.938" n="42.868" w="0.538" e="3.417"/>
> </query>
>
> <print mode="tags"/>
> </osm-script>

Jo ho he intentat via web però es penja l'script. Potser podríem generar el
JSON en local?
Un altre tema seria obviar la resta d'etiquetes i només deixar l'ID i
l'enllaç a Viquipèdia, o bé forçar que només es mostrés la que ens interessa

> Albert, ho ensenyo al contacte de la viquipedia a veure si aquestes dades
> li aniriren be

Perfecte! A veure què hi diu ;)
Però jo aniria treballant en aconseguir un JSON que mostrés qualsevol
relació d'OSM que tingui l'etiqueta wikipedia.

Salut i bona feina!
Gràcies ;)
--
*KONFRARE ALBERT*