Ep!

Responc entre línies. He afegit al David Parreño en CCO per si més endavant
vol subscriure's i intervenir en la conversa (i poder seguir el fil)

El dia 28 de juny de 2015, 19:07, Carlos Sánchez <erielk...@gmail.com> ha
escrit:

> Aniré fent difussió de les fotografies de monuments i edificis en negre de
> llocs com La Palma de Cervelló, Vilanova i la Geltrú o Sabadell, que aneu
> fent.
>
> El dia 28 de juny de 2015, 19:02, Carlos Sánchez <erielk...@gmail.com> ha
> escrit:

Bona iniciativa Carlos! Però cal tenir present que l'esmena de llei només
afectaria als edificis o monuments amb drets d'autor, és a dir, aquelles
obres en què l'autor no faci més 70 anys que és mort. A partir dels 70 anys
els drets expiren.
Ho dic per no caure en la desinformació a l'hora de fer la campanya, i
assegurar-nos de què hi posem imatges amb aquest tipus d'edificis.

Inisiteixo en què seria important que ens posicionessim com a grup. És a
dir, que la gent d'Amical Wikimedia puguin dir «la gent d'OpenStreetMap en
català donen suport a la campanya per la llibertat de panorama».
En aquest cas estaria bé crear una pàgina al wiki explicant la nostra
posició i fer-ne difusió.

De moment entenc que en Carlos, Yopaseopor i jo mateix estem a favor
d'afegir-nos a la campanya. Ningú més s'ha pronunciat.
Si us sembla bé podem esperar a demà al vespre, si ningú més diu res, doncs
ens hi adherim. Si algú té alguna objecció que ho digui ara o... ;)

Salut!!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí