Gracies Jaume,

força complicat però crec que la més correcta seria la segona opció que
proposes

maxlength=12
maxlength:conditional=none @ destination

Interpreto que vol dir, longitud màxima 12 m com a norma general, però si
vas a destinació la longitud màxima és cap (o sigui, no n'hi ha).

La primera (access:conditional=destination @ maxlength=12) es podria
interpretar malament, que només es permet l'accés al que vagin a destí amb
la condició que no superin els 12 m de llarg.

Salut,

Jan

El dia 9 de juliol de 2015, 12:39, <jaume...@gmail.com> ha escrit: