Hola
El principal problema per poder tenir una web d'aquest estil a
Catalunya, es poder accedir a la informació de trens. He fet una petita
cerca, i no veig que cap dels gestors de transport que operen a
Catalunya estigui donant la informació de la posició dels trens en
temps real.
Espero que es posin les piles, i aviat comencin a donar més informació.
Adéu
El dl 03 de 08 de 2015 a les 12:56 +0200, en/na yo paseopor va
escriure: