Hola Joan,

benvingut a la llista. Els edificis que trobis a OSM els afegeixen es usuaris, bé dibuixant a ma, bé amb un procés d'importació. No hi ha cap agència que volqui el contingut dels seus GIS cap a OSM per defecte.

El què et recomano és que et posis en contacte amb l'Albert i/o crec també el José Luís, que ells han fet importacions del cadastre que sé tenen molts errors. Jo no en tinc ni idea, ho voldria fer però no he tingut encara el temps suficient. Ells han fet coses i podran explicar, i si fessin un curs :P seria fabulós!!

Ara que l'ICGC ha alliberat dades, suposo que també es podrien fer servir els seus edificis, però la veritat és que no sé si està aquesta informació disponible.

Salut!