Doncs primer vaig fer servir el PNOA (i abans el Bing) i quan va ser
accessible el cadastre, doncs el cadastre. Ara jo et recomano l'ICC,
combinat amb el cadastre. La traça de l'ICC és més exacte, segons el que he
editat, però al cadastre pots tenir informació rellevant, com l'altura de
l'edifici (número de plantes), i sempre és bo comparar les fonts.

Salutacions,

JL