Bon dia a tothom i a totdon,

jo, que soc dels que trepitja poc asfalt, veig que hi ha una tendència a
l'alça a etiquetar les pistes "molt bones" amb el tag tracktype=grade1.

Les pistes "molt bones" a què em refereixo són aquelles que, no sent
pavimentades, el titular es pren la molèstia (i es gasta els calers) en
arreglar-les bé (per exemple: pala anivelladora+aportació de barreja
d'àrids+apissonadora), aquelles per les quals un cotxe del monton hi passa
sense angúnies.

Segons el meu parer, etiquetar-les com a grade1 és pecar d'optimista i
haurien d'estar etiquetades amb el grade2.

El grade1 s'ha de reservar per aquelles pistes que encara són millors, les
pavimentades. Que segueixen sent pistes.

De la mateixa manera veig que també és tendència posar com a
highway=unclassified tot allò pavimentat fora de població que no sigui
carretera amb referència, i com us podeu imaginar tampoc em sembla correcte.

És com quan ens emocionem perquè han desdoblat una carretera i algu
s'afanya a etiquetar-ho motorway, quan hauria de ser trunk. Ep, que encara
hi ha diferència.

Que en penseu?

Jan