Hola,

jo respondria alguna cosa com:

Hola,

estem encantats que us poseu en contacte amb nosaltres per fer una migració d'aquesta magnitud.

Des de la comunitat OSM a Catalunya creiem que el millor que podem fer és trobar-nos. Com abans millor, que si deixem passar temps les iniciatives es refreden.

Responent a les vostres preguntes inicials, es poden plantejar molts nivells de migració. Crear el vostre servidor de dades i "tiles", solament el de "tiles", importar dades, migrar visualitzadors de Gmaps a OSM, etc... Tots són factibles, uns molt fàcils i els altres molt més complexes.

A títol d'exemple l'any 2011 es va realitzar ja una prova pilot amb resultats més que satisfactoris per migrar tota la geoinformació de l'AMB a OSM. Podeu veure el resultat amb la presentació [1] i l'article a [2] que es va presentar a las jornades de SIG Lliure de Girona.

Quan ens trobem?

[1] http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre2010/uploads/Presentacions/Comunicacions/a2.pdf

[2] http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre2010/uploads/Articles/a2.pdf

Qui s'encarrega de quedar amb ells? Jo m'ofereixo.