Bona nit!

Crec que ha hagut un petit error en l'explicació.

Com deia en l'anterior missatge "Per poder ajudar a desenvolupar aquest
nivell de mapa estem fent servir un estil anomenat "FIXME Highlight
Warnings", que et marcarà els carrers sense nom en vermell."
Per instal·lar aquest estil necessitaràs anar ,en la mateixa finestra que
mostres ,a la pestanya "Estil d'acoloriment de mapes" i llavors instal·lar
l'estil anomenat FIXME Highlight Warnings. Això et destacarà els carrers
amb una molesta però identificable "aura" vermella.
El preset (predefinició de menú) OSMRookie serveix per etiquetar més
fàcilment aquests carrers faltats de nom amb totes les etiquetes
necessàries. Al nivell 1 només és necessari posar el nom i dir quin tipus
és de carrer, però en d'altres nivells hi ha més funcions a fer, hauràs
pogut comprovar.I aquest menú te les msotra totes per a que no te'n
descuidis cap.

Espero que ara si et funcioni tot correctament :) i ja saps, si tens
qualsevol dubte , no deixis de dir-ho aquí mateix, o comunicar-te amb la
comunitat per la via que sigui.

Salut i mapes
yopaseopor

PD: el que surti el meu nom a 29 presets és pq vaig haver-ne de dividir un
de molt gran (de mida). Sóc bastant mindundi, i a la mateixa comunitat
catalana hi ha gent que em dóna unes quantes voltes ;)