Descric la situació viscuda, per a que no hi hagi malentesos:

A les 16:10 he sortit de l'Arboç (Tarragona) , a 70 km. de Barcelona.
Després he deixat el cotxe a Bellvitge, previ peatge de Martorell i el
quart d'hora d'embús d'entrada a Rondes. He agafat el metro, i per anar més
ràpid m'he baixat a Hospitalet i he pillat la Renfe fins al Clot.
He arribat a les 17:45 , i segons el mail d'aquí el taller s'acabava a les
18:30. A les recepcionistes els he dit que venia al taller, i m'han dit que
quedaven només 10 minuts (WTF?) , han trucat (ho han intentat un parell de
cops), no han trobat a ningú i no m'han deixat passar.
Resultat: a les 17:50 jo estava assegut al banc que hi ha fora enfront la
porta en plena Rambla del Poblenou.

Resumint: Jo ja sabia que venia per poca estona (calculava que entre
60'-45'), de fet havia enviat un mail expressament el dia anterior dient
que venia. M'he fet un viatge d'1h 40', 70km. He pagat un peatge (el de
Martorell, entrant a Vilafranca), he aguantat un embús de 15 minuts i he
gastat un viatge de T-10 pujant en Metro i Renfe...per a que no em
deixessin passar, quedant encara més de 30 minuts segons la informació de
que jo disposava (que segons les recepcionistes no era correcta).

yopaseopor