De: Miquel Morell [mailto:mmor...@smyc.es]
Enviado el: lunes, 16 de julio de 2018 18:27
Para: OpenStreetMap in catalan
Asunto: Re: [Talk-cat] Dubtes de novell

Hola

Jo també faig BTT i la meva relació amb openstreetmaps es la necessitat de
tindre un mapa amb els camins de la meva zona.

T’explico el que faig jo, per si et serveix.

1.      Porto Oruxmaps carregat al mòbil
2.      Si tinc track el carrego i llavors em baixo el mapa OpenCycleMap de la
zona.

a.      Aquest mapa a mes de corbes de nivell dibuixa camins i carreteres amb
estils diferents i es fàcil saber si el que ve es camí o carretera.

3.      Abans de sortir ja puc veure si tinc camins, corriols o carreteres
nomes mirant el mapa.
4.      A mi personalment quan estic a la bici i vaig mig perdut, el que vull
es poder mirar un mapa on surtin TOTS els camins (inclòs els asfaltats) i ja
decidiré jo quin agafo.

Ja se que no es el que preguntaves, però m’ha semblat que igual et podia ser
útil. Disculpa si no es així.

Salut

Miquel Morell