De: Carlos Sánchez <erielk...@gmail.com>
Enviado: jueves, 13 de septiembre de 2018 19:01
Para: OpenStreetMap in catalan
Asunto: Re: [Talk-cat] GeoBirres OSM

Jo surto a les 18:00 així que espero arribar abans de les 19h.

El jue., 13 sept. 2018 13:19, JOAQUIN GARCIA
<joaquin.garc...@gmail.com<mailto:joaquin.garc...@gmail.com>> escribió:
Per si algú no li ha arribat encara per un altre canal., Us recordo que demà a
partir de les 4 de la tarda és el dia per veure'n les cares.

Salut i Mapes, JQN

El jue., 30 ago. 2018 a las 9:48, JOAQUIN GARCIA