Jo els caps de setmana els tinc complicadíssims, però si s'organitza intentaria organitzar-me per venir a treure el nas.

Potser seria més fàcil posar temes que vulguem que es presentin, i ja sortirà l'expert a presentar-ho. A mi d'entrada se m'acudeixen: Relacions (nivell principiant), Xarxes de transport públic, importació de Cadastre, debat sobre importació de SIGPAC, CORINE i altres fonts que generen controvèrsia, Nivells d'assoliment del mapa o què fer un cop acabem 1carrer1nom,...

Fermí

Gesendet: Dienstag, 23. April 2019 um 09:42 Uhr
Von: "Carlos Sánchez" <erielk...@gmail.com>
An: "OpenStreetMap in catalan" <talk-cat@openstreetmap.org>
Betreff: Re: [Talk-cat] SOTMCAT 19 a Vilanova i la Geltrú
Jo igual, vindré però presentar no.

El dt., 23 d’abr. 2019, 09:10, Jaume Figueras i Jové <jaume.figue...@upc.edu> va escriure:
Hola,

Jo si que vindré si l'evolució familiar ho permet. No presentaré res.
Per mi endavant!!

Salut!!

On 21/04/2019 09:49, yo paseopor wrote:
> Bon dia gent!
> Com sabreu aquest mes anterior en José Luis i jo vam tenir una reunió
> molt interessant a la UPC de Vilanova amb Rafael Morillas professor
> d'accessibilitat aplicada i molt proper a la informàtica.
> En tres hores de bombardeig OSM constant,li vam demostrar algunes de les
> coses que pot fer OpenStreetMap.
> Es van derivar moltes coses interessants però per la que us escric és
> per la possibilitat de celebrar un SotmCat a Vilanova.
> Això vol dir que va posar a la nostra disposició la logística que
> [...]

       Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

       E-mail : jaume.figue...@upc.edu
       Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
       Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
       Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
       Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

       Adreça : inLab FIB
                Edifici B5-S102
                C/ Jordi Girona, 31
                08025 BARCELONA