Hola!
Sóc el Joan Quintana (joanillo), el responsable de les importacions de dels
ancoratges de bici, horts urbans, punts verds, arbres singulars de
Barcelona i parkings amb l'etiqueta de car sharing.
He estat parlant amb el Lanxana per tal de què els canvis fets s'ajustin a
la normativa. Bàsicament es tracta de nodes (d'horts urbans hi ha 6 vies i
aquí és possible que node estigui duplicat amb la via).
Tot i que no coneixia la paraula 'conflació' tenia clar que no es pot
matxacar la feina que que hi ha a sobre.
els scripts que he fet servir són interactius (permetien comparar la
informació existent amb els tags afegits/modificats, i cancelar si fos
necessari).

En tot cas començaré pels parkings que tenen la possibilitat de car-sharing
(només n'hi ha 25), i compartiré el script al github per tal de què el
reviseu),

Com li comentava al Lanxana, suposo que s'ha de distingir entre importació
i documentació. Ho dic perquè amb els dòlmens i menhirs de Catalunya s'ha
fet una feina molt gran (que d'altra banda ja sé que no interessa a ningú
:-)) i podem dir que estan tots els dòlmens de Catalunya ben catalogats:
*http://wiki.joanillo.org/index.php/Fitxer:Dolmens_menhirs.png

Joan Quintana
www.joanillo.org

Missatge de fadelkon <fadel...@posteo.net> del dia dc., 25 de març 2020 a