Ahoj,

nakonec jsem vzdal XSL transformace pomoci sablon, protoze to neni
prilis pruzne a to XML, ktere leze z WFS neni prilis dobre
sablonovatelne. Navic XML pro celou republiku by bylo enormne velike
(stahl jsem pres 500MB a stale to jelo, takze jsem to zavrhl).
Udelal jsem kompletni program v Jave, ktery po ctvercich stahuje celou
republiku, prevadi se to do OSM. Nize najdete odkaz, kde jsou uz hotova
data pripravena pro import. Nahodne jsem je kontroloval a vypada to
pomerne presne. Spatna situace je zatim v Krusnych horach, kde to moc
nesedi vubec, ale je to mozna tim, ze za poslednich 10 let se tam ten
lesni porost hodne zmenil.

Pripadne pripominky k tagum atp., prosim, sem. Soubory jsou cislovany
souradnicemi BBoxu v puvodni projekci a jeden ctverec je 6000x6000 tech
jednotek :).

http://kubajz.kbx.cz/junk/uhul/

Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')