To porovnavani by bylo hnusne. Respektive by to dalo takove prace navic,
ze je jednodussi to udelat rucne.
Znamena to totiz vypocitat bounding circle kolem kazdeho importovaneho
polygonu, mit k dispozici planet.osm, ten vyfiltrovat a take oboundat a
pak pri kazdem importu porovnavat. To je hnus. Navic nemam ani tolik
mista v ntb, abych si planet.osm stahnul.

Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')
ICQ: 68976632               ( =-
mobil: +420 777 594 201      ''