> Takze kdy zacnes s uploadem toho zeleneho? A kde se da stahnout to
> cervene, aby se mohli vytvorit ty krizici ale neexistujici, o kterych
> si mluvil v moznych problemech 1)?
*** spatne jsem se vyjadril, ja jsem provedl jen selekci ANO/NE v
shapefilu a poskytl ho Pavlovi...

> Vypada to znacne impozantne, asi zacnu setrit na novy pocitac,
> ponevadz pri tomhle pokryti bude muj stavajici srot nepouzitelny v
> josm;)
*** to asi nepomuze neb ta pomalost tkvi v jave. Mam moznost porovnani
vykonu AMD Athalon XP 2GHz s Radeon 9200 (4roky zpet) a Intel Dual Core
2x2.5GHz s Nvidia FX 1500 (1 rok zpet) a zadna vyrazna zmena se nekona,
limity (mnozstvi nactenych dat) stejne.

ha
hanoj