> Maly bug, ktery me napadl jiz v prubehu prace na uploadu a tudiz se me
> krom zkusebnich ways (I/7 a I/27 jizni cesta Chomutov-Most) netyka :
> data na porovnani byla tyden stara, tzn vse co bylo do OSM vlozeno v
> prubehu tydne je tam nyni duplicitni. Ted je nas nekolik, daj se opravy
> udelat rucne, ale kdyz se projekt rozroste, bude problem. Zahranici take
> o uploadu nevi a Sumavu nam mapuji nemci. Take jsem pridaval nekolik
> cest po Holandsku a po jejich velkym uploadu uz je nekontroloval.

Asi vic nez tyden, v okoli Naceradce a Mlade Vozice to vlozilo
duplicity k nekolika cestam, mrknul jsem na jednu a koukam ze jsem ji
tam pridaval pred 11 dny ...

Sice uz jsem tam ty duplicity zlikvidoval a napojil to, ale mozna by
to asi chtelo veskere vetsi importy delat kratkou dobu (tak den dva)
po vydani nejakeho dumpu, aby se podobne duplicity minimalizovaly.

BTW narazil jsem na cesty co se naimportovaly s ref='' a name='_'
U tech by to chtelo tam tyhle dva tagy asi spis neuvadet :)

Martin