Ahoj!

> Jasne...

Kdyby se podarilo hodit databazi v nejakym formatu na web, bylo by to
super.

> Ja to zkousel jak ... aha.
>
> ono je potreba zadat do josm "http://kubajz.kbx.cz/junk/wms/?"; -- tedy
> vcetne toho otazniku na konci.
>
> ...tohle je hezky, nebudu muset rozjizdet mappaint, dik :-).

..tak ne, chova se to nejak divne. Stahnu, odzoomuju, posunu, stahnu
druhej obrazek, ale ono to nejak nesedi. Stahnu .osm data, a nesedi
to... :-(
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html