Jiri Klement napsal(a):
> Zdravim,
>
> Napsal jsem xslt transformace pro prevod silnic v databance rsd do
> osm. Nemam samozrejme v umyslu to importovat, je to spis mysleno jako
> podklad pri kresleni silnic.
>
> Je to ke stazeni tady:
> http://home.zcu.cz/~jklement/osmrsd.zip
>
> Jsou tam jak soubory se vsemi silnicemi, tak soubory kde jsou pouze
> silnice, ktere chybi v osm.

Skoda jen, ze ta silnicni sit nesdili nody. Kdyz se nekde napojuje silnice X
na silnici Y, tak na Y sice ve spojeni lezi node, ale silnice X konci svym
vlastnim nodem o stejnych souradnicich.
Teda nevim, jestli bych to v xslt umel zunifikovat, ale dalo by se to kdyztak
prohnat i proceduralnim filtrem - ta transformace neni slozita ne?

Ono by se totiz i podle tech primych spojnic krizovatka-krizovatka,
kdyz budou spravne propojene, dalo navigovat :-)

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!